მთავარი
პრომოუშენის მეთოდები
Unlim.ge-ზე ყოველდღიურად ათასობით განცხადება იდება
ამიტომ თქვენი განცხადება სწრაფად ჩამოდის დაბლა
მყიდველები მას ვერ ამჩნევენ
გაყიდვის ალბათობა მცირდება
პროდუქტი უფრო დიდხანს რჩება გაუყიდავი
გაყიდეთ სწრაფად და მიიპყარით მეტი ყურადღება
პრომო მომსახურებების მეშვეობით!
გამოიყენეთ პრომო, რათა:
გაყიდვის დაჩქარება
თქვენი განცხადება უფრო თვალსაჩინო გახდება და პროდუქტი უფრო სწრაფად იპოვის მყიდველს.
მეტი ნახვის მიღება
პრომო განცხადებებს 28-ჯერ უფრო ხშირად ნახულობენ!
გამოხმაურებების გაზრდა
28-ჯერ მეტი ზარი, შეტყობინება და „ფავორიტებში“ დამატება — უფრო მეტი შანსი გარიგებისთვის.
კონკურენტებს შორის გამოირჩევა
ფერის გამოკვეთა და დამაგრება თქვენს განცხადებას სიაში ბევრად უფრო თვალსაჩინოს გახდის.
რა სარეკლამო ინსტრუმენტებია თქვენს განკარგულებაში?
განცხადების აწევა
განცხადება აიწევა კატეგორიის და Unlim.ge-ს მთავარი გვერდის ზედა პოზიციებზე
განთავსების ვადა ავტომატურად გახანგრძლივდება 30 დღემდე
თავად წყვეტთ, როდის და რა სიხშირით აიწიოს განცხადება.
ყოველ 48 საათში ხელმისაწვდომია 1 უფასო აწევა ერთ განცხადებაზე.
მდე x16.5
მეტი ნახვები
მდე x2.5
მეტი ზარები
VIP დაფიქსირება
განცხადება ფიქსირდება თავისი კატეგორიის თავში
მიიღებთ ორ ვერსიას: სტანდარტულს (რომელიც ნელ-ნელა ჩამოვა) და VIP ვერსიას, რომელიც რეგულარულად გამოჩნდება კატეგორიის თავში და ძიების შედეგებში (მოთხოვნის შესაბამისობის შემთხვევაში).
განცხადება გამოიყოფა სპეციალური აიქონით.
განცხადება დარჩება აქტიური, სანამ აქტიურია VIP, თუნდაც იმ შემთხვევაში თუ ვადა ამოწურულია.
თუ თქვენს კატეგორიაში რამდენიმე VIP განცხადებაა, ისინი ერთმანეთს ენაცვლებიან VIP პოზიციებზე ისე, რომ ყველას თანაბრად ჰქონდეს გამოჩენის შესაძლებლობა. ყოველ გვერდის განახლებაზე თქვენი განცხადება ხვდება ახალ VIP პოზიციაზე, რაც ზრდის ნახვების რაოდენობას.
მდე x28.4
მეტი ნახვები
მდე x28.1
მეტი ზარები
ფერით გამოკვეთა
განცხადება გამოკვეთილია არჩეული ფერით სხვა განცხადებებს შორის
ფერის არჩევა თქვენს გემოვნებაზეა დამოკიდებული.
თავად წყვეტთ, რამდენი ხანი დარჩეს ფერით გამოკვეთილი.
მდე x9.2
მეტი ნახვები
მდე x3.4
მეტი ზარები
რა მოქმედებს პრომო მომსახურებების შედეგებზე
კონკურენცია
განცხადებების რაოდენობა თქვენს კატეგორიასა და რეგიონში.
მოთხოვნა და სეზონურობა
რამდენად აქტუალურია პროდუქტი ან მომსახურება ამ პერიოდის განმავლობაში.
განცხადების ხარისხი
რამდენად კარგადაა გაფორმებული განცხადება: ხარისხიანი ფოტოები, დეტალური აღწერა, სწორად არჩეული კატეგორია.